Drobečková navigace
Povinné informace o obci dle zákona č. 106/1999
- Oficiální název
Obec Podbrdy - Důvod a způsob založení
Obec Podbrdy byla založena na základě Zákona o obcích č. 106/1999 - Organizační struktura
V čele obce je starosta obce, který je zvolen zastupitelstvem obce ze svého středu. Obdobně se volí i místostarosta obce. Dalšími orgány obce jsou finanční a kontrolní výbor. - Kontaktní spojení
Adresa:
Obec Podbrdy
Podbrdy čp. 8
okres Beroun
267 27 Liteň
Telefon: 606 624 334
Oficiální e-mail: oupodbrdy@tiscali.cz
Úřední hodiny: Středa 17:00 – 19:00 17:00-18:00 – starosta 18:00-19:00 starosta a zastupitelé obce - Případné platby můžete poukázat:
KB Beroun
č.ú. 23528131/0100
Nebo v hotovosti na obecním úřadě. - IČO
00509809 - DIČ
CZ 509809 obec není plátcem DPH - Rozpočet v tomto a předchozím roce:
Zpracované rozpočty obce naleznete na úřední desce. - Žádosti o informace
Žádost o informace je možné podat v kanceláři OÚ nebo poštou na jeho adresu. Při vyřízení žádosti bude postupováno podle pravidel o svobodném přístupu informací o zveřejňování informací. Další možností je ústní dotaz osobně nebo telefonicky na t.č. 606 624 334, na který bude odpovězeno dle možností neprodleně a bez poplatku. Povinným subjektem pro obdržení žádosti o informaci je starosta obce a účetní obecního úřadu. - Příjem žádostí a dalších podání
Podat žádost, stížnost, podnět nebo předložit návrh popř. obdržet rozhodnutí je možné osobně v kanceláři OÚ nebo poštou na výše uvedenou adresu. - Opravné prostředky
Opravné prostředky proti rozhodnutím vydaným obecním úřadem Podbrdy se podávají prostřednictvím tohoto obecního úřadu ve stanovené lhůtě Krajskému úřadu Středočeského kraje. Lhůty a způsoby stanovují zvláštní předpisy ( např. zák. č. 71/1967 Sb., o správním řízení), a jsou vždy obsaženy v textu poučení na konkrétním rozhodnutí. Opravné prostředky proti rozhodnutím orgánů obce v samostatné či přenesené působnosti lze podat kdykoliv písemně nebo ústně Krajskému úřadu Středočeského kraje. Došlo-li rozhodnutím úřadu ke zkrácení práv fyzické nebo právnické osoby, lze podat žalobu k příslušnému soudu. Proti rozhodnutí Obecního úřadu o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace lze podat odvolání ve lhůtě 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (pravidla o svobodném přístupu informací). Odvolání zašlete na adresu OÚ Podbrdy (viz.bod 4). OÚ rozhodne o odvolání do 15 dnů od doručení. Proti rozhodnutí o odvolání se nelze dále odvolat. Žadatel se může podání informace dožadovat u soudu na základě zákona č. 99/1963 Sb., ve znění pozdějších předpisů. - Formuláře
Zpracované formuláře je možné vyzvednout v kanceláři OU Podbrdy. - Návody na řešení nejrůznějších životních situací
Jak postupovat při nejrůznějších životních situacích můžete projednat osobně v kanceláři OÚ Podbrdy nebo telefonicky na čísle 606 624 334. - Vyřizování dokladů
OÚ Podbrdy nevydává občanské průkazy, řidičské průkazy ani cestovní pasy. Žádosti je nutné vyřídit na Městském úřadě Beroun u příslušného odboru.
Více užitečných informací naleznete zde: Osobní doklady – rady a služby - Obec Podbrdy, se sídlem Podbrdy 8, 267 27 Liteň, IČ: 00509809, oznamuje v souladu s čl.37 odst. 7 GDPR, kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů:
Advokátní kancelář Vlček & Partners s.r.o.
K rukám pověřence pro ochranu osobních údajů
Na Roudné 443/18
301 00 Plzeň
Tel. 721 477 268
E-mail: dpo@akvlcek.cz